Η παράταξη του Γ. Καλούδη ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της Aja Yung
Αναλυτικά:
H πολυβραβευμένη Aja Yung (Άγια Γιούνκ) του Πολιτισμού και των Τεχνών προστίθεται από σήμερα στη δυνατή και αποτελεσματική ομάδα μας (συμπορευόμενες εκλογικά παρατάξεις Γιώργου Καλούδη και Χρύσανθου Σαρλή) για τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και ΔΝ. Η παράταξή μας συνθέτει την ορμή, την αντισυμβατικότητα και την ανατρεπτικότητα της νεολαίας μας με την ωριμότητα, τη δοκιμασμένη εντιμότητα και αποτελεσματικότητα και φερεγγυότητα έμπειρων στελεχών. Για τη νίκη και τη μεγάλη αλλαγή στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Δ.Ν. .
Α. ΔΗΛΩΣΗ AJA JUNK 15-8-2023
Είχα το προνόμιο να ταξιδεύω σε όλη μου τη ζωή. Πρώτα με την οικογένειά μου, μετά ως χορεύτρια και χρόνια αργότερα ως παραγωγός, Διευθύντρια Φεστιβάλ και ως προσκεκλημένη πραγματογνώμονας στον τομέα των παραστατικών τεχνών.
Αλλά, απόταν έφθασα στη Κέρκυρα για πρώτη φορά το 1992 για να εκτελέσω το υπέροχο Φεστιβάλ που διοργάνωνε ο κ. Μπογδάνος, επί Δημαρχίας Σαρλή, ερωτεύθηκα ολοκληρωτικά τη Πόλη της Κέρκυρας. Μέχρι σήμερα η Κέρκυρα παραμένει ένας από τους πλέον αγαπημένους τόπους μου .Όχι μόνον ως μία Πόλη που πέρασα 6 υπέροχα χρόνια και όπου γεννήθηκε η πρώτη μου κόρη αλλά επίσης ως μία Πόλη με μία υπέροχη ενέργεια γεμάτη χρώματα, ιστορία, ανθρώπους και δυνατότητες !
Τα τελευταία χρόνια έρχομαι και φεύγω με μεγάλη λύπη. Η Πόλη έχει ολοκληρωτικά εγκαταλειφθεί, κυριαρχεί η αναρχία, είναι υπερβολικά βρώμικη, χωρίς πρωτοβουλίες για καλλιτεχνική προσφορά χωρίς δημιουργία, συντήρηση και αναπαλαίωση των ιστορικών κτιρίων της.
Είναι αλήθεια απογοητευτικό να βλέπει κανείς το μοναδικό θέατρο της Πόλης χωρίς δημοσιευμένο πρόγραμμα εκδηλώσεων και με τα… πιο βρώμικα παράθυρα που μπορεί ποτέ κανείς να φανταστεί…
Πιστεύω ότι το Θέατρο είναι πάντα το καλύτερο παράδειγμα μιας Πόλης. Και ένας πραγματικός καθρέπτης του Πολιτισμού και της Αισθητικής μιας κοινωνίας. Δυστυχώς το Δημοτικό μας Θέατρο είναι απωθητικό !
Φοβίζει όποιον μπαίνει μέσα. Σε άθλια κατάσταση ερειπωμένα τα Δημοτικά υπαίθρια Θέατρα Ρένα Βλαχοπούλου στο ΜονΡεπό και Νίκος Κούρκουλος στη Παλαιοκαστρίτσα. Ο Φοίνικας άλλο ένα ερείπιο !
Ας κάνουμε ξανά τη Κέρκυρα έναν τόπο πολιτιστικού ενδιαφέροντος και κύρους …
Χρειάζεται πολύ ενέργεια, πάθος και γνώσεις αλλά επίσης πολλές επαφές και υποστήριξη
Για τους λόγους αυτούς ως πολίτης αυτής της Πόλης και αυτής της χώρας συμμετέχω στις εκλογές του Οκτώβρη 2023 στο συνδυασμό με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιώργο Καλούδη που έχει αποδείξει ότι πρώτα τον ενδιαφέρει η Κέρκυρα και όχι τα κόμματα, έχει επιδείξει αγώνες για τη Κέρκυρα και έχει αποδείξει ότι έχει αποτελεσματικότητα (κατακτήσεις ΜονΡεπό, Δημοτική Πινακοθήκη, Νέο Φρούριο κ.α.) ο οποίος ταυτόχρονα διαθέτει και την ενέργεια και τις γνώσεις και το πάθος που απαιτείται !
Ας εργαστούμε να κάνουμε τη Κέρκυρα τη καλύτερη Πόλη για τους μόνιμους κάτοικους και για επίσκεψη τουριστών!
B. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ AJA JUNG
Η Άγια Γιούνγκ (Aja Jung) γεννήθηκε στο Βελιγράδι το 1972. Ξεκίνησε μαθήματα μπαλέτου από πολύ μικρή ηλικία και αποφαίτησε από την Κρατική Σχολή Μπαλέτου στο Βελιγράδι. Έλαβε πλήρη υποτροφία από τη Σχολή Μπαλέτου Joffrey το 1988, και πέρασε τρία χρόνια στην Νέα Υόρκη όπου συμμετείχε σε προγράμματα στην περίφημη Σχολή Julliard, στο Ινστιτούτο Μαπλέτου Neubert του Carnegie Hall και στο Κέντρο Χορού του Broadway (Μπρόντγουεη) Νέας Υόρκης.
Αφού πέρασε από οντισιόν στη Νέα Υόρκη, επέστρεψε στην Ευρώπη για να χορέψει στο περίφημο μιούζικαλ Starlight Express στο Μπόχουμ της Γερμανίας. Όταν επέστρεψε στο Βελιγράδι, ξεκίνησε καριέρα ελεύθερης χορεύτριας και χορογράφου, και παρήγαγε τέσσερα έργα: « H Oφηλία στον καθρέφτη», σε παραγωγή του Μπαλέτου και Ατελιέ 212 της πόλης του Βελιγραδίου (πρεμιέρα στο Κρατικό Θέατρο της Θεσσαλονίκης τον Αύγουστο 1992 και στο Ατελιέ 212 τον Οκτώβρη 1992), “Εγώ, η Μέδουσα” σε παραγωγή του Μπαλέτου και του Ατελιέ 212 της πόλης του Βελιγραδίου, στο Δημοτικό θέατρο Κέρκυρας (πρεμιέρα στην Κέρκυρα τον Ιανουάριο 1994 και Ατελιέ 21 τον Φεβρουάριου 1994), «Ζέλλε», σε παραγωγή του Μπαλέτου και του Ατελιέ 212 της πόλης του Βελιγραδίου (πρεμιέρα στο Βαλιγράδι, Ατελιέ 212 τον Μάιο 1999), και η Ιστορία της Ζοζεφίνα Μπέηκερ, Μπαλέτο της πόλης και Θέατρο του Βελιγραδίου (πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη, τον Αύγουστο 2002 και στο Θέατρο Βελιγραδίου τον Οκτώβριο 2002). Με τις παραστάσεις αυτές, εμφανίστηκε ως ερμηνεύτρια, χορογράφος και παραγωγός σε σημαντικά φεστιβάλ και σκηνές σε όλο τον κόσμο: Νέα Υόρκη, Τορόντο, Παρίσι, Αρλ, Αβινιόν, Αθήνα, Λάρισα, Ρόδο, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Αργοστόλι, Λα Σπέτζια, Παλέρμο, Μπάρι, Μπολτζάνο, Λούκα, Πιετρασάντα, Τεργέστη, Μπολόνια, Λιβόρνο, Μόσχα, Ζαλάπα,. Πόλη του Μεξικό, Βερακρούζ, Λεμεσό, Λευκωσία, Κίεβο, Οδησσό, Καράκας, Ντακάρ, Εδιμβούργο, Κάουνας, Γιερεβάν, Κρακοβία, Σίμπιου, Βουκουρέστι.
Έχει λάβει πολλές σημαντικές κριτικές, καθώς και βραβεία στην Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ουκρανία και Σερβία.
Η Άγια Γιούνγκ ήταν Πρέσβειρα της UNESCO για το Μπαλέτο από το 1994-1999. Με τον τίτλο αυτό και τις οργανωτικές της ικανότητες, οργάνωσε πάνω από 100 συναντήσεις μπαλέτου και χορού επικεντρώνοντας στην εκπαίδευση και διάδοση της μη λεκτικής κληρονομιάς και των παραστατικών τεχνών. Από τα πλέον επιτυχημένα συνέδρια ήταν αυτά της Αθήνας, της Κέρκυρας, της Νάξου, του Τάραντα, του Λέτσε, της Μαρίνα ντι Πιετρασάντε, του Βελιγραδίου, της Λιουμπλιάνα και της Οδησσού.
Από το 2019, η Άγια Γιούνγκ είναι Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Τμήματος της Παγκόσμιας Συμμαχίας για το Χορό-WDA Europe, ITI Unesco, που εδρεύει στη Ρώμη.
Συμμετείχε στην Οργανωτική ομάδα της Έκθεσης χορού του Μιλάνου (Milan Dance Expo) το 2012, και αποτελεί μόνιμο μέλος της κριτικής επιτροπής σημαντικών διεθνών διαγωνισμών μπαλέτου στη Ρώμη, το Μιλάνο, τη Φλωρεντία, το Λέτσε, το Φαζάνο καθώς και στη Βαλένθια.
Η Άγια Γιούνγκ έχει ιδρύσει και διευθύνει ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ παραστατικών τεχνών, το Φεστιβάλ Χορού του Βελιγραδίου, που ιδρύθηκε το 2003. Το Φεστιβάλ αυτό ανακηρύχθηκε από την UNESCO ως ένα από τα εμβληματικά έργα πολιτισμού στην περιοχή της Νοτιο-ανατολικής Ευρώπης (2006) και ακολούθησε η ένταξή του στην Διεθνή Συμμαχία Χορού υπό την αιγίδα της UNESCO. Mέχρι σήμερα το Φεστιβάλ έχει παρουσιάσει πάνω από 350 κορυφαίους οργανισμούς μπαλέτου και χορού (Μπαλέτο της Όπερα των Παρισίων, Μπαλέτου της Σκάλας του Μιλάνου, το Βασιλικό Μπαλέτο της Φλάνδρας, το Μπαλέτο της Λυών, την εταιρεία χορού Ακραμ Καν, τον Δημήτρη Παπαϊωάννου, κ.α) και προβάλλεται κάθε χρόνο από σημαντικά έντυπα και εφημερίδες διεθνώς.
Η Άγια Γιούνγκ είναι διευθύντρια του Εθνικού Ιδρύματος Χορού που ιδρύθηκε το 2009 από το Υπουργείο Πολιτισμού της Σερβίας. Σε συνεργασία με το Μπαλέτο του Θεάτρου της Σκάλας του Μιλάνου, το Ίδρυμα έχει ξεκινήσει την πρώτη ιδιωτική διεθνή Σχολή Μπαλέτου στη Σερβία με δασκάλους από Ιταλία, Ρωσία, Κίνα και Κούβα. Η Σχολή έχει προχωρήσει σε δικές της παραγωγές σύγχρονων χορογράφων από το Ισραήλ., τη Σερβία, και την Ιταλία και οργανώνει συνεχώς σεμινάρια, εργαστήρια και μαθήματα ξένων εκπαιδευτών. Το 2012 πιστοποιήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας της Σερβίας.
Το 2017, η Αγια Γιούνγκ κλήθηκε να δημιουργήσει και να οργανώσει την επαναλειτουργία του Μουσείου Σύγχρονων Τεχνών του Βελιγραδίου, με ένα γεγονός που διήρκεσε 7 μέρες και 7 νύχτες και παρακολούθησαν 100.000 άτομα. Μετείχε επίσης στο Εκτελεστικό συμβούλιο του Μουσείου (2018-2019) και παρουσίασε την πρώτη έκθεση της Μαρίνας Αμπράμοβιτς στη Σερβία (2018).
Από το 2017-2023 η Αγια Γιούνγκ ήταν μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Βελιγραδίου.
Με απόφαση της Γαλλίδας Υπουργού Πολιτισμού Ωντρέ Αζοολέ, η Άγια Γιούνγκ έλαβε τον τίτλο του Ιππότη του Τάγματος Τεχνών και Λογοτεχνίας το 2016.
Με απόφαση του Προέδρου της Ιταλίας, Σέρτζιο Ματαρέλλα, το 2018 η Άγια Γιούνγκ έλαβε την ύψιστη εθνική διάκριση της Ιταλίας στον τομέα του πολιτισμού,
του Τάγματος του Ιταλικού Αστέρα.
Η Άγια έχει δύο κόρες, την Ντόρα που γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1997 και την Ζωή που γεννήθηκε στο Βελιγράδι το 2008.
Ξένες Γλώσσες: Μιλάει Σερβικά, Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.