Πως θα σας φαινόταν μία εκπαιδευτική διαδικασία που εμπεριέχει μεθόδους διδασκαλίας όπως… ένα παιχνίδι δωματίου διαφυγής; Ή ηλεκτρονικά video games στο πλαίσιο του μαθήματος;
Καθηγητές που διδάσκουν στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κέρκυρας πήγαν Τσεχία προκειμένου να διδαχθούν, μαζί με συναδέλφους τους από όλη την Ευρώπη, διάφορους τρόπους χρήσης
νέων και σύγχρονων εκπαιδευτικών πλατφορμών στα αντικείμενα διδασκαλίας τους.
Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε σεμιναριακή πλατφόρμα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα από το «ITC INTERNATIONAL», χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.
Θέμα της συνάντησης ήταν: «Game – Based Learning and Gamification» (μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι, βαθμολόγηση και ανταγωνισμός μέσω παιχνιδιού και των κανόνων του).
Συμμετείχαν οι καθηγητές Κων/νος Μπατας (Διευθυντής), Σωτηριος Φωτίου, Ιωσηφ Φακιολας, Ιωάννης Πιέρρης και Αλέξανδρος Λαβράνος, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε εκπαιδευτικές διαδικασίες μάθησης με χρήση πολυμέσων και βοηθημάτων που υπάρχουν στο διαδίκτυο με δεξιότητες που έχουν αναπτυχθεί τον 21ο αιώνα σε 11 ενότητες.
Τι είναι το Gamification
Η διαδικασία εκπαίδευσης ενσωματώνει την εμπειρία και γνώση του κάθε εκπαιδευτικού χρησιμοποιώντας θεωρία και πρακτική δια μέσου παιχνιδιών (ηλεκτρονικών και μη). Δεξιότητες που απαιτούνται για το Gamification παρουσιάστηκαν και εφαρμόστηκαν από τους συμμετέχοντες σε ένα περιβάλλον συνεργασίας με ομάδες άλλων χωρών από την Πορτογαλία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Τουρκία.
Παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κέρκυρας σε μαθητές και καθηγητές για την απαραίτητη διάχυση των νέων πρακτικών και γνώσεων.
Στα πλαίσια της δημοσιότητας θα δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι παρουσίασης του ανωτέρου τρόπου εκπαίδευσης (Escape Room) όπου θα κληθούν και άλλα σχολεία να συμμετάσχουν.